شیدا خلیق: مافیا بازی مورد علاقه ام است، در شبکه خانگی بی حاشیه کار می کنم

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، شیدا خلیق بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به حضورش در شبکه نمایش خانگی اعلام کرد که راحت تر می تواند در این فضا تمرکز و بدون حاشیه کار کند.

شیدا خلیق: مافیا بازی مورد علاقه ام است، در شبکه خانگی بی حاشیه کار می کنم

به گزارش مهر، شیدا خلیق بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت این روزهایش که بیشتر در رئالیتی شو های شبکه نمایش خانگی حضور دارد به خبرنگار مهر گفت: بین تئاتر، تلویزیون، نمایش خانگی و سینما انتخاب اول من طبیعتاً تئاتر است، چون خاستگاه من آنجاست، ولی بعد از تئاتر، نمایش خانگی را دوست دارم. متأسفانه این روز ها اوضاع تلویزیون و سینما خوب نیست و جزو انتخاب های من نیستند.

وی اضافه نمود: شبکه نمایش خانگی به علت نبود وجود نظرات سلیقه ای، فضای بازتر و راحت تری دارد و برای آدم هایی مثل من که سلیقه سختی دارند، فضای کار جالب تری است. از طرفی من به عنوان یک بازیگر، بیشتر می توانم روی بازی ام تمرکز کنم و درگیر مسائل حاشیه ای کار نباشم و تمام توانایی ام را در بازی ام نشان بدهم.

وی درباره تنوع و توسعه سرویس ها در شبکه نمایش خانگی مطرح نمود: جای شکرش باقی است که در کشور، پلتفرم های نمایش خانگی رو به توسعه هستند. هرچند که نسبت به دیگر کشورها، این فضا در کشور ما خیلی دیر ایجاد شد و رشد کرد، اما من خیلی زودتر از این ها منتظر این اتفاق بودم. چند سال پیش در یک سریال نمایش خانگی به نام گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی حضور داشتم که آن زمان به صورت دی وی دی منتشر می شد.

وی اضافه نمود: آنقدر این سریال برای مردم عزیز و دوست داشتنی بود که همه حسرت من این است که چرا آن زمان این بستر پخش به وسیله پلتفرم ها فراهم نبود که سریال ها بهتر و بیشتر دیده شوند. خیلی دوست دارم که برای سریال هایی که قدیمی ترند و قبلاً به صورت دی وی دی به دست مردم می رسید و بعضی شان الان بر روی پلتفرم ها موجود هستند نیز تبلیغات و اطلاع رسانی بیشتر و ویژه تری انجام گردد، چون فکر می کنم که استقبال زیادی از آن ها خواهد شد.

خلیق در بخش دیگر صحبت هایش توضیح داد: با توجه به اینکه دنیای فیلم و سریال، بی انتهاست معتقدم الان تازه آغاز کار پلتفرم هاست و من به شخصه دلم می خواهد که هنرمندان ما به محدودیت هایشان فکر ننمایند و به این فکر نمایند که چه کار های تازه و جالبی را می توانند فراوری نمایند که مردم را پای فراوریات نمایشی ایرانی بنشاند.

بازیگر سریال زوج یا فرد که مجموعه شب های مافیا را در شبکه نمایش خانگی دارد در این باره اعلام کرد: مافیا، بازی مورد علاقه من است. در زندگی شخصی ام هم تقریباً هفته ای یک روز برایش زمان می گذارم و بازی می کنم. زمانیکه آقای محمدرضا رضائیان تهیه نماینده برنامه پیشنهاد حضور در این برنامه را به من داد به این فکر کردم که می توانم این بازی را بار دیگر تجربه کنم. پیش از این هم از فصل های قبلی شب های مافیا پیشنهاد بازی داشتم، اما در واقع روزی که با فیلیمو و آقای رضائیان صحبت کردم متوجه شدم که این گروه بسیار جدی تر و حرفه ای تر است و متوجه هستند که باید یک تفاوتی در روند بازی ایجاد نمایند و انرژی بیشتری بگذارند. در نتیجه تصمیم گرفتم که اگر قرار است یک بار این قضیه را امتحان کنم با گروه آقای رضائیان باشد.

وی درباره همکاری و همراهی با دیگر چهره های هنری و حتی ورزشی در این بازی اعلام کرد: از آنجایی که به انتخاب خودم چندان پرکار نبوده ام، همواره از دور با یک قضاوت و پیش داوری به آدم ها نگاه می کردم. حالا دارم کنار کسانی که همواره از دور می شناختمشان یک بازی حرفه ای انجام می دهم. بازی مافیا آدم ها را خیلی زود کنار هم قرار می دهد و ایجاد صمیمیت می نماید و تو می توانی خود واقعی افراد را بشناسی. این بازی برای من بسیار جالب بود چرا که باعث شد با افرادی که از دور می شناختم یا حتی شاید قضاوت بدی راجع به آن ها داشتم ساعت ها وقت بگذرانم و معاشرت کنم و متوجه شوم که آدم ها می توانند از آن چیزی که از دور به نظر می رسند، بهتر و جالب تر و آدم حسابی تر باشند.

این بازیگر جوان درباره اینکه الگویی در بازیگری دارد که بخواهد به او برسد یا خیر؟ مطرح نمود: باید بگویم که آدم ها با مسیرشان در فکر من ماندگار می شوند نه با نام. فکر می کنم به جای اینکه یک نام بگویم می توانم مسیر بازیگرانی را الگوی خودم قرار بدهم که علاوه بر اینکه عزت نفس شان را همواره حفظ نموده اند، سلیقه، دیدگاه اجتماعی و حضور اجتماعی شان را نیز داشته اند و در کنارش به ایفای هنرشان پرداخته اند.

بازیگر فیلم آخرین تولد که این روز ها در سینما ها اکران است درباره اینکه غیر از بازیگری چقدر به تجربه های دیگری مثل فیلمسازی فکر می نماید، اظهار کرد: صددرصد به چنین تجربه هایی فکر می کنم، اما به نظرم حتی برنامه ریزی جدی برای تجربه فیلمسازی هم حداقل برای 10 سال آینده باشد، چون در حوزه بازیگری، کار هایی هست که هنوز تجربه ننموده ام.

منبع: فرارو

به "شیدا خلیق: مافیا بازی مورد علاقه ام است، در شبکه خانگی بی حاشیه کار می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیدا خلیق: مافیا بازی مورد علاقه ام است، در شبکه خانگی بی حاشیه کار می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید