عکس ، این کراس اوور چینی 500 میلیون تومانی در تهران یک و نیم میلیارد فروخته می گردد؟

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، شاسی بلند مجذوب کننده چانگان CS55 پلاس در چین 500 میلیون تومان قیمت گذاری شده؛ قیمت این خودرو در ایران چقدر خواهد بود؟

عکس ، این کراس اوور چینی 500 میلیون تومانی در تهران یک و نیم میلیارد فروخته می گردد؟

قیمت خودروهای چینی در ایران دو تا سه برابر ارزش واقعی آنها خرید و فروش می گردد. خودروسازان خصوصی که اقدام به مونتاژ محصولات چینی می نمایند قیمت خودروی 500 میلیون تومانی را تا یک و نیم میلیارد تومان هم ارزش گذاری می نمایند. در این خصوص وزارت صمت هم توضیحاتی داده، اما رسیدگی آن به سازمان حمایت از مصرف نماینده محول شده است.

قیمت شاسی بلند مجذوب کننده چانگان CS55 پلاس چقدر است؟

پیش تر در مورد مشخصات فنی و امکانات چانگان CS55 صحبت کردیم. ظاهرا این خودرو در سرزمین مادری خود با قیمت 109 هزار یوآن یا همان 505 میلیون تومان به فروش می رسد. این نسخه نو مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ است که می تواند نهایتا 188 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور فراوری کند.

نیروی محرکه در شاسی بلند نو چانگان به وسیله جعبه دنده اتوماتیک به محور جلو منتقل می گردد. رقیب اصلی این خودرو، شاسی بلند کیا اسپورتیج است و یک مزیت مهم نسبت به آن دارد: چانگان CS55 پلاس با قیمت ارزان تری راهی بازار خواهد شد. جدای از بحث قیمت، این کراس اوور امکانات رفاهی مشابهی با اسپورتیج دارد.

از نظر ظاهری تغییر خاصی در این شاسی بلند دیده نمی گردد و جلوپنجره بزرگ بدون حاشیه آن همانی است که پیش تر دیده بودیم. سپر این خودرو عریض تر شده و چراغ های جلو با جلوپنجره ادغام شده اند. همین طراحی برای دریچه های ورودی هوا و چرخ ها نیز به کار رفته است.

چرخ های 19 اینچی، چراغ های ال ای دی و سانروف پانورامیک برقی از جمله امکاناتی است که در دسترس خواهد بود. از دیگر امکانات چانگان سی اس 55 پلاس می توان به داشبورد مدرن، سیستم تفریح رسانه ای 10.25 اینچی، ورود بدون کلید، صندلی قابل تنظیم، شش کیسه هوا و سیستم کنترل هوشمند اشاره نمود.

4141

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، این کراس اوور چینی 500 میلیون تومانی در تهران یک و نیم میلیارد فروخته می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، این کراس اوور چینی 500 میلیون تومانی در تهران یک و نیم میلیارد فروخته می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید