قیمت اطلس G و چهار محصول نو دیگر سایپا اعلام شد

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، پایان پس از ماه ها انتظار، شورای رقابت بالاخره قیمت اطلس G و چهار محصول تازه گروه خودروسازی سایپا را اظهار داشت. محصولاتی که قیمت آنها به تازگی اعلام شد، پیش تر در مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه به متقاضیان عرضه شده بود.

قیمت اطلس G و چهار محصول نو دیگر سایپا اعلام شد

بیت ران - شورای رقابت پس از ماه ها آنالیز، قیمت پنج محصول تازه گروه خودروسازی سایپا را گفت. این محصولات، خودروهایی هستند که استانداردهای تازه سازمان ملی استاندارد را دارا و نسبت به مدل های قبلی، ارتقاء یافته به شمار می روند.

در بخشنامه تازه شورای رقابت، قیمت اطلس G، شاهین اتوماتیک CVT، ساینا S با استانداردهای تازه، ساینا GX و کوییک GXR رسماً اعلام شد.

قیمت محصولات تازه سایپا

قیمت اطلس G به وسیله شورای رقابت، 344 میلیون و 187 هزار تومان اعلام شد. تیپ G نمونه فول آپشن نسخه دستی سایپا اطلس است. در این تیپ علاوه بر تمامی امکاناتی که در تیپ S وجود دارند، شاهد نمایشگر 7 اینچی و دوربین دید عقب نیز هستیم.

به غیر از این، فرمان تیپ G دارای کلیدهای کنترل سیستم صوتی است و صندلی ها در این تیپ با روکش چرم مصنوعی به دست متقاضیان می رسند.

تریم داخلی سایپا اطلس در این تیپ دو رنگ است. سانروف برقی، آنتن کوسه ای، آیینه های تاشو برقی و بدنه دو رنگ (رنگ سقف فرق دارد) نیز تکمیل کننده فهرست امکانات رفاهی در این تیپ هستند.

قیمت کوییک GXR نیز 321 میلیون و 537 هزار تومان معین شد. این خودرو در واقع همان کوییک GX با بدنه ای دو رنگ است. کوییک GXR مجهز به موتور M15GSI است که قادر است 90 اسب بخار در 5400 دور در دقیقه نیرو فراوری کند. گشتاور خروجی این موتور نیز به 138 نیوتن متر می رسد که در دور 4 هزار در دسترس واقع شده است.

قیمت ساینا S که استانداردهای تازه را هم پاس نموده است، 273 میلیون و 65 هزار تومان اعلام شد. ساینا S تازه مجهز به سیستم کنترل پایداری و کنترل آغاز حرکت در سربالایی است.

قیمت ساینا GX که فول ترین تیپ دستی این خودرو است، 283 میلیون و 92 هزار تومان معین شد. این خودرو دارای نمایشگر لمسی، دوربین دید عقب، موتور M15GSI و… است.

قیمت شاهین اتوماتیک CVT با موتور 1.5 لیتری 8 سوپاپه، 545 میلیون و 992 هزار تومان اعلام شد. این محصول آپشن هایی مانند نمایشگر لمسی 10 اینچی، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و سامانه کنترل آغاز حرکت در سربالایی را به خریداران ارائه می نماید.

فهرست قیمت محصولات تازه سایپا
نام محصولقیمت مصوب درب کارخانه (تومان)
اطلس G344/187/000
کوییک GXR321/537/000
ساینا S با استانداردهای تازه273/065/000
ساینا GX283/092/000
شاهین اتوماتیک CVT545/992/000

نکته مهم درباره فهرست قیمت محصولات تازه سایپا این است که این قیمت ها، بهای مصوب فروش در درب کارخانه است. یعنی هزینه های قانونی و اجباری مانند مالیات بر ارزش افزوده، بیمه، عوارض، شماره گذاری و غیره نیز به ارقام اعلامی اضافه خواهد شد.

قیمت پژو پارس گران شد / قیمت تازه پارس سال، سفارشی و ELX

سایپا کوییک S را از داشتن این آپشن منع کرد / سونامی حذف آپشن در خودروسازان داخلی

چانگان CS55 پلاس سایپا 90 میلیون در چین تخفیف خورد / آنالیز امکانات و قیمت

سایت سامانه یکپارچه خودرو برای این متقاضیان خرید خودرو باز شد

منبع: بیت ران

به "قیمت اطلس G و چهار محصول نو دیگر سایپا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت اطلس G و چهار محصول نو دیگر سایپا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید