معاون وزیر ارتباطات: حال شبکه را از گیمرها بپرسید

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، فارس نوشت: محمد جعفرپور، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت زیرساخت در صفحه شخصی خود در ویراستی از ایجاد یک پرظرفیت برای افزایش کیفیت سرویس بازی و بهبود تجربه گیمرها اطلاع داد.

معاون وزیر ارتباطات: حال شبکه را از گیمرها بپرسید

پس از انتشار گزارش انجمن تجارت الکترونیک در مورد شرایط اینترنت کشور، وزارت ارتباطات بیان کرد که در بعضی بندهای آن اشکالات فنی و محتوایی وجود دارد و در ادامه، جلسه ای برای آنالیز بندهای مختلف آن با حضور مدیران وزارت ارتباطات، مدیران بعضی پلتفرم ها و تهیه کنندگان برگزار گردید.

از جمله در بخشی از این گزارش آمده بود شبکه اینترنت کشور دارای اختلال 50 درصدی است! محمد جعفرپور مدیرعامل شرکت زیرساخت در جلسه مذکور در مورد دلیل نادرست بودن این ادعا گفت اختلال 50 درصدی یعنی نیمی از درخواست های کاربران برای تماشا یک محتوا و سرویس در بستر شبکه بدون پاسخ مانده یا بسیار کند جواب می گیرند؛ این در حالی است که روزانه شاهد برقراری تماس های صوتی و تصویری بسیاری در بستر پیغام رسان های داخلی هستیم و گواه آن بهبود شرایط صنعت بازی در کشور است.

به همین دلیل، جعفرپور، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در صفحه شخصی خود در ویراستی به این ادعای انجمن تجارت الکترونیک دوباره واکنش نشان داده و نوشت: در راستای کاهش پینگ بازی ها و بهبود تجربه کاربری گیمرهای عزیز با کوشش همکارانم، یک پر ظرفیت تازه در یکی از CDN های منطقه ایجاد کردیم. در این جلسه تاکید کردم که حال شبکه را باید از گیمرها پرسید. سرویس گیم حساسترین سرویس نسبت به پارامترهای شبکه است و پکت لاس مناسب برای گیم 0.5 درصد است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "معاون وزیر ارتباطات: حال شبکه را از گیمرها بپرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون وزیر ارتباطات: حال شبکه را از گیمرها بپرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید