گزارش کلیات بودجه 1401 یکشنبه آینده به صحن علنی ارائه می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون گفت در این جلسه آیین نامه داخلی کمیسیون تلفیق آنالیز و تصویب شد و از فردا بعد از آنالیز کلیات بودجه، گزارش نهایی روز یکشنبه هفته آینده به صحن علنی ارائه می گردد.

گزارش کلیات بودجه 1401 یکشنبه آینده به صحن علنی ارائه می گردد

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 کل کشور در جمع وبلاگ ساعت گلورایا با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: آئین نامه داخلی کمیسیون تلفیق بودجه در این نشست آنالیز و تصویب شد و براساس آن جلسات کمیسیون تلفیق اداره و برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: کمیسیون تلفیق بودجه 1401 فردا در نوبت عصر با حضور مسئولانی از جمله رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزرای مالی و نفت به آنالیز رویکردها، جهت گیر و پیش بینی شاخص های کلان مالی و سیاست های ارزی و نحوه پرداخت یارانه در لایحه بودجه سال 1401 کل کشور می پردازد.

زارع توضیح داد: این کمیسیون روز دوشنبه در دو نوبت صبح و عصر جلسات خود را برگزار می نماید و در این جلسات پیرامون منابع پیش بینی شده در لایحه بودجه سال 1401 و مصارف و درآمدها و اعتبارات استانی به بحث و گفتگو خواهد پرداخت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 اعلام کرد: کمیسیون تلفیق روز سه شنبه عصر در خصوص کلیات لایحه بودجه سال 1401 به جمع بندی و اتخاذ تصمیم می پردازد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: بعلاوه کمیسیون تلفیق بودجه 1401 روز یکشنبه هفته آینده گزارش خود را در خصوص کلیات لایحه بودجه برای رای گیری به صحن علنی ارائه خواهد نمود تا بتواند بعد از تصویب کلیات آن در صحن مجلس طی مدت سه هفته وارد جزئیات گردد. این کمیسیون ابتدا منابع درآمدی و اعتبارات را مورد آنالیز قرار می دهد و در ادامه به آنالیز مصارف می پردازد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "گزارش کلیات بودجه 1401 یکشنبه آینده به صحن علنی ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش کلیات بودجه 1401 یکشنبه آینده به صحن علنی ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید