مصالح ساختمانی

برترین منطقه ها کاشت نهال زردآلو،آلو و بادام در ایران

منطقه ها و استان­ های ساحلی شمال کشور که دارای شرجی و رطوبت نسبی بالا در هوا هستند نمی ­توانند موجب عملکرد خوب بادام گردد، هر چند احتیاج سرمایی این درختان در زمستان این برترین منطقه ها برای کاشت نهال بادام تامین می گردد.

19 مرداد 1402

دولت رییسی صفر از 10 در بخش مسکن

سنجش 10متغیر عملکرد دولت در بخش مسکن نشان دهنده کارنامه صفر سیاستگذار در این حوزه طی دو سال اخیر است. این کارنامه در حالی عملکرد صفر در 10 بخش مهم حوزه مسکن را نشان می دهد که در عین حال نشان دهنده باخت نیمه اول دولت سیزدهم در زمین حساس ترین بازار مصرف خانوار...

14 مرداد 1402

با این ون برقی نقلی 190 کیلوگرم بار حمل کنید، قیمت؛ فقط 770 میلیون تومان!

ون برقی آری 902 خودرویی بسیار کوچک با قیمت پایه 770 میلیون تومان بوده که فضای بار 766 لیتری دارد و برای حمل و نقل بار درون شهری طراحی شده است.

26 فروردین 1402

یک ایرانی جدیدترین رقیب امیر علی اکبری ، چهره مدعی برای قهرمانی در MMA کیست؟

چهره شاخص قوی ترین مردان جهان عزم خود را برای قهرمانی در مسابقات MMA جزم نموده است.

17 فروردین 1402

ثبت محوطه باستانی بیت مشحوت در لیست آثار ملی کشور

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، ثبت محوطه باستانی بیت مشحوت در لیست آثار ملی کشور صورت پذیرفت.

21 بهمن 1401

بقایای قدیمی ترین نردبان دنیا در شهر خانه های بدون در!

در اوایل سال 2022 بقایای یک نردبان چوبی در چاتال هویوک ترکیه کشف شد؛ این تکه چوب با 8500 سال قدمت احتمالا قدیمی ترین نردبان کشف شدۀ دنیاست.

7 بهمن 1401

اپراتور تلفن همراه پرسپولیس را می خرد؟

پس از واگذاری بخشی از سهام باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی حالا صحبت از واگذاری 51 درصد سهام این باشگاه تحت سه بلوک 17 درصدی به میان آمده است.

27 دی 1401

برترین سواحل کارائیب ، هیجان را در سفر به کارائیب تجربه کنید!

اگر روی نقشه دنبال یک جای مناسب برای گشت و گذار و داشتن یک تعطیلات مناسب می گشت، خوب است بدانید که بخشی از بهشت در جایی است که در ادامه به آن اشاره می کنیم! شن های زیبا، آب شفاف و فیروزه ای و سواحل بسیار دلربا در سفر به کارائیب ... چه چیزی بهتر از این ها؟! در...

19 دی 1401

تایلند برویم یا هند؟ مقایسه کامل سفر به هند و تایلند

مقایسه هند و تایلند برای سفری لذت بخش تر، اینکه سفر به هند برویم یا تایلند؟ قصد دارید برای تعطیلات خود برنامه سفری را ترتیب دهید و از جاذبه های دیدنی کشورهای دیگر بازدید کنید. طبیعتا هر فردی پیش از سفر، بودجه ای را درنظر می گیرد و حتی گاهی مطابق با بودجه...

6 آذر 1401

5 مرحله تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن برای هواداران رنگ مشکی

حتما برای شما هم پیش آمده که استفاده از یک رنگ در دکوراسیون اتاقتان باعث افزایش انرژی یا احساس افسردگی تان شده باشد. رنگ ها با خود حس وحال خاصی را دارند و می توانند آن را به محیط هم منتقل نمایند. خلق وخوی انسان هم می تواند به راحتی تحت تاثیر حال وهوای رنگ...

19 آبان 1401

4 فوتی در تصادف های شب گذشته تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: بر اثر تصادف در شب گذشته در تهران 4 نفر فوت و 2 نفر مصدوم شدند.

8 شهریور 1401

مدیریت زمان برای مطالعه و درس خواندن

در اینجا به تکنینک های مدیریت زمانی می پردازم که به طور اخص در مورد مطالعات خود می توانید به کار ببرید. ایجاد یک جدول زمانبندی یادگیری به شما کمک می کند تا بر مشکل کار امروز را به فردا انداختن و دودلی غیرضروری فائق آیید.

30 مرداد 1401

نحوه اجرای چاه ارت و عمق استاندارد چاه ارت

هدف از اجرای چاه ارت یا سیستم ارتینگ فراهم کردن مسیری با امپدانس کم برای خطاهای الکتریکی و جریان های تخلیه صاعقه است. یکی از نکات مهم در نحوه اجرای چاه ارت اطمینان از ایمنی تاسیسات الکتریکی، ساکنان ساختمان و اقلام الکترونیکی موجود است.

14 مرداد 1401

محدودیت پوشش برای گردشگران در سواحل ایتالیا، ممنوعیت حوله ولباس شنا

خبرنگاران: شهردار سورنتو، ماسیمو کاپولا انتشار پستی در صفحه فیس بوک خود در خصوص محدودیت پوشش گفت: در شهری که کیفیت مهمان نوازی در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است، احترام به مکان ها و مقررات شهری ضروری است. قانون ضد بیکینی اکنون در حال اجرا است.

8 مرداد 1401

لعنت به پفک، نفرین به چیپس!

طرز تهیه چیپس خانگی از فروردین 1399 تا الان به یکی از عبارات پرتکرار ایرانی ها در کادر جستجوی گوگل تبدیل شده است. درست کردن پفک ساده نیز همین شرایط را دارد؛ می توانیم بدبینانه هر دو را به افزایش قیمت چیپس و پفک ربط بدهیم و بگوییم از وقتی قیمت مناسب ترین...

2 مرداد 1401

چند راه چاره ساده جهت چربی سوزی بدون ورزش کردن

اگر به هر کدام از ما گفته گردد که راه هایی وجود دارند که می توانند متابولیسم بدن مان را بدون اینکه فعالیت بدنی زیادی انجام دهیم افزایش دهیم، آنگاه ما قطعا در پی راه هایی خواهیم گشت تا آنها را بیابیم.

25 تیر 1401

در زیباترین خیابان های مونترال قدم بزنید

خیابان های مونترال از آن دست خیابان هایی هستند که با درختان سر سبز و ساختمان های زیبایی که در اطراف آن قرار گرفته است، شما را ناخواسته با خود به حال وهوای دیگری می برند.

3 تیر 1401

نرخ بارگیری سیمان در گمرک بوشهر شکسته شد

خبرنگاران/بوشهر برای اولین بار در گمرکات استان بوشهر، بزرگ ترین محموله صادرات مواد معدنی به اندازه 34 هزار و 500 تن سیمان فله در یک محموله صادراتی ارسال شد.

3 خرداد 1401

تور ارزان روسیه: به اعتقاد دوگین ایران و روسیه جهانی نو می آفرینند

یک کارشناس و سفیر اسبق ایران در واتیکان و مراکش در مقاله ای به آنالیز زمینه های راستگرایی در سیاست های روسیه پرداخت و به نقل از فیلسوف روسی نوشت که ایران و روسیه جهانی نو خواهند آفرید.

25 اردیبهشت 1401

تفاوت نبشی و ناودانی چیست؟

امروزه نبشی و ناودانی در صنعت ساخت و سازی بسیار کاربردی می باشند که از همه نظر تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند.

9 اردیبهشت 1401
تعداد: (24)