تئاتر

شیدا خلیق: مافیا بازی مورد علاقه ام است، در شبکه خانگی بی حاشیه کار می کنم

شیدا خلیق بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به حضورش در شبکه نمایش خانگی اعلام کرد که راحت تر می تواند در این فضا تمرکز و بدون حاشیه کار کند.

21 شهریور 1402

بازیگرانی که نام آنها در رکوردهای دنیا به ثبت رسید

تا به حال شده زمانی که به اعداد و ارقام دستمزدهای بازیگران یا اتفاقاتی که در زندگی آنها رخ می دهد، نگاه می کنید، با خودتان بگویید: بابا اینها دیگر رکورد شکسته اند...؟ ما هم همین نظر را داشتیم.

3 شهریور 1402

بازدید شبانه از کاخ سعدآباد امکان پذیر شد

بنابر اعلام روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، ساعت بازدید از این مجموعه از اول تا دوازدهم فرودین ماه 1402 از 10 صبح تا 21 خواهد بود. فروش بلیت ورود به این مجموعه نیز تا ساعت 19 انجام می گردد.

28 اسفند 1401

لذت سفر به روسیه با آژانس مسافرتی آلا پرواز ایرانیان

روسیه پهناورترین کشور دنیا است که در شمال اوراسیا قرار گرفته است. مرکز روسیه شهر مسکو است و واحد پول آن روبل است. روسیه از جمله کشورهایی است که دارای جاذبه های تاریخی و جهانگردی فراوانی میباشد که به همین دلیل مورد استقبال جهانگرد ها و دنیاگردان از نقاط...

4 بهمن 1401

قصه زندگی پیامبر اسلام(ص) در دل شهرک نور

شهرک سینمایی نور که به شهرک پیامبر اکرم (ص) معروفیت دارد برای فیلمبرداری فیلم سینمایی محمد رسول الله در سال 1390 ساخته شد.

27 شهریور 1401

برنامه 2 ماه تئاتر شهرزاد تعیین شد

برنامه نمایشنامه خوانی های ماه مرداد و شهریور پردیس تئاتر شهرزاد معین شد.

23 مرداد 1401

رسول صدرعاملی: حمید جبلی بسیار غمگین است

رسول صدرعاملی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش آرزو کرد که خبر رفتن حمید جبلی از تلویزیون صحت نداشته باشد، چون در این صورت یعنی این هنرمند بسیار غمگین است.

17 تیر 1401

حسین کیانی پروین را زنده می نماید

گروه اجرایی نمایش پروین به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی، همزمان با هشتادویکمین سالمرگ پروین اعتصامی، تمرینات خود را برای زنده ساختن نام و یاد این شاعر بزرگ معاصر شروع کرد.

14 خرداد 1401

می خواستم اسب باشم چرم شیر در عمارت نوفل لوشاتو

تهران (پانا) - نمایش می خواستم اسب باشم نوشته محمد چرم شیر به کارگردانی عباس غفاری و تهیه کنندگی مریم نراقی در عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه می رود.

17 اردیبهشت 1401

کلافگی جهان مدنی از دست مادرش ، عکس

خبرنگاران : جهان مدنی بازیگر 31 ساله کشورمان دختر رویا تیموریان است.

31 شهریور 1400

4 دهه با عمو قناد

از بین بچه های دهه های 50 تا 70 کمتر کسی پیدا می گردد که با برنامه های عمو قناد خاطره نداشته باشد.

20 مرداد 1400

نخستین نمایشگاه مجازی فناوری های فرهنگی برگزار می گردد

خبرگزاری خبرنگاران- نخستین نمایشگاه فناوری های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به همت بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی برگزار می گردد.

2 تیر 1400

تفاوت میزانسن و دکوپاژ در سینما چیست؟

میزانسن و دکوپاژ در سینما تعاریف و کارکرد متفاوتی دارند و به صورت کلی دکوپاژ به زاویه و نوع حرکت دوربین و میزانسن به موضوعاتی که جلوی دوربین قرار می گیرد اشاره دارند.

27 اسفند 1399

انتشار نخستین تیزر نمایش ایوب خان

تهران (پانا) - تیزر نمایش ایوب خان به کارگردانی امیر دژاکام که این روزها در سالن چهارسوی مجموعه تئاترشهر روی صحنه است، منتشر شد.

6 اسفند 1399

دلیل تغییر گروه بازیگران دریاچه قو

رضا صابری کارگردان نمایش دریاچه قو درباره دلیل تغییر بازیگران نمایش نسبت به اجرایی که در جشنواره تئاتر فجر داشته اند، توضیح داد.

28 دی 1398