سریال و پخش خانگی

شیدا خلیق: مافیا بازی مورد علاقه ام است، در شبکه خانگی بی حاشیه کار می کنم

شیدا خلیق بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به حضورش در شبکه نمایش خانگی اعلام کرد که راحت تر می تواند در این فضا تمرکز و بدون حاشیه کار کند.

21 شهریور 1402

همه شغل ها نه، ولی هوش مصنوعی این شغل ها را از بین می برد!

دیجیاتو نوشت: مطالعه اجرا شده به وسیله سازمان بین المللی کار (ILO) نشان می دهد هوش مصنوعی مولد احتمالاً نمی تواند روی تمامی ردیف های شغلی تأثیرگذار باشد، ولی بعضی مشاغل دفتری و کارهایی مانند فراوری محتوا اعم از فراوری محتوای متنی، محتوای صوتی و تصویری...

1 شهریور 1402

از این سلبریتی ها خواسته شد برای موفقیت در هالیوود وزن کم نمایند

بعضی ستاره های هالیوود از فشاری که در صنعت تفریح بر روی آن ها برای کاهش وزن خود وجود دارد گفته اند. این موضوع نه تنها در خصوص زنان، بلکه در خصوص مردان هالیوود هم صدق می نماید؛ و این در حالی است که این ستاره ها همگی خود از اندام متناسبی برخوردارند.

29 خرداد 1402

16 خاصیت شیر بادام که آن را به یک خوراکی مفید تبدیل می نماید

شاید شما هم دوست داشته باشید بدانید شیر بادام چیست و چه خواصی دارد. افرادی که در پی شیرهای غیرلبنی جایگزین هستند به احتمال زیاد با شیر بادام برخورد نموده اند و این سوال به ذهنشان خطور نموده است که آیا شیر بادام خوب است؟ فرقی نمی کند که گیاهخوار باشید،...

29 فروردین 1402

چگونه تمام اپ های گوشی اندرویدی را با رفرش ریت بالا اجرا کنیم؟

در سال های اخیر، علاوه بر مانیتورها و نمایشگرها، گوشی های هوشمند پیشرفته ای روانه بازار شده اند که از رفرش ریت بالا پشتیبانی می کنند. رفرش ریت های 90 و 120 هرتزی که در بیشتر گوشی های مدرن امروزی وجود دارد، تصاویر روان تری را به کاربران ارائه می دهند. بسیاری...

23 اسفند 1401

حضور ایرانسل در اولین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با سبد کاملی از سرویس ها و خدمات محتوایی، مبتنی بر صوت و تصویر فراگیر، در اولین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، شرکت نموده است. این نمایشگاه...

11 اسفند 1401

دانلود سریال مترجم قسمت پنجم 5 (قسمت 5 مترجم) کامل با لینک مستقیم

قسمت پنجم سریال مترجم امروز چهارشنبه ساعت 8 شب منتشر شد. برای دانلود قسمت 5 سریال مترجم به ادامه مطلب مراجعه کنید.

27 بهمن 1401

10 سکانس تاثیرگذار انیمیشن های پیکسار از نظر بصری

داستان اسباب بازی (Toy Story) به عنوان نخستین انیمیشن بلند استودیو پیکسار بسیاری از موانع تکنولوژیک سال 1995 را شکست. تا آن موقع استودیوهای بسیاری در پی محقق کردن رویای انیمیشن های سه بعدی بودند، کاری که پیش تر فقط انیمیشن های استاپ موشن از عهده آن برآمده بودند....

4 دی 1401

تیم صداوسیما صعود می نماید؟ ، جام جهانی، میثاقی، خیابانی و حسرت ها

با گذشت نیمی از رقابت های جام جهانی 2022 قطر، مروری داشته ایم بر عملکرد ویژه برنامه های تلویزیونی برای پوشش این رویداد؛ از کارنامه چهره ها تا ایده هایی که قرار بود ویژه باشد!

15 آذر 1401

نخستین شخصیت کارتونی دنیا را بشناسیم ، دیزنی اسوالد را پس از 95 سال زنده کرد

کمپانی دیزنی یک انیمیشن کوتاه با حضوراسوالد خرگوش خوش شانس یکی از نخستین شخصیت های کارتونی خلق شده به وسیله والت دیزنی، ساخته است.

12 آذر 1401

بازیگر شاخص گاندو در کنار همسر دومش نازیتا اربابیان

داریوش فرهنگ، بازیگر اصلی سریال گاندو در سال 1375 هم با خانم نازیتا اربابیان ازدواج کرد و هم اکنون صاحب فرزندی به نام مانی هستند.

30 شهریور 1401

قصه زندگی پیامبر اسلام(ص) در دل شهرک نور

شهرک سینمایی نور که به شهرک پیامبر اکرم (ص) معروفیت دارد برای فیلمبرداری فیلم سینمایی محمد رسول الله در سال 1390 ساخته شد.

27 شهریور 1401

ادعای عجیب بازیگر سریالروزی روزگاری مریخ ، من آدم فضایی هستم در جلد انسان

ویشگا آسایش که این روزها با سریال روزی روزگاری مریخ مورد توجه مخاطبان قرار گرفته به نکات جالبی از نقشی که در این سریال دارد اشاره نمود.

27 مرداد 1401

ثور؛ عشق و تندر؛ مبارزه ای مفرح با قصاب خدایان!

تایکا وایتیتی در سال 2017 فیلم ثور؛ رگناروک را ساخت که هنوز می گردد گفت برترین فیلم دنیای سینمایی مارول است؛ چند سال قبل از آن هم او سریال درجه یک و خون آشامی آنچه در سایه ها انجام می دهیم را ساخته بود که فوق العاده مفرح و مجذوب کننده از کار درآمده بود. حالا...

3 مرداد 1401

عکس جهان مدنی در کنار خودروی پیکان

خبرنگاران؛ جهان مدنب عکسی با ماشینی خاص انداخته و منتشر نموده است که همه بهت زده شده اند.

31 اردیبهشت 1401

لباس واقعا حسرت برانگیز پریناز ایزدیار ! ، زیبایی و شیکی !

خبرنگاران:پریناز ایزدیار بازیگر محبوب ایرانی می باشد که در اکران سریال جیران در هتل اسپیناس پالاس با تیپ و استایلی شیک و خوشگل حضور داشت.

1 اسفند 1400

گاف تازه رئیس جمهور آمریکا

خبرگزاری خبرنگاران-جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در ادامه سریال گاف های خویش، این بار معاونش را رئیس جمهور آمریکا خطاب کرد.

17 بهمن 1400

ایرانیان خارج از کشور از سرجوخه2 می پرسیدند

سامان صفاری درباره سریال سرجوخه و بازخورد های آن بیان نمود که در زمان پخش قسمت آخر خارج از کشور بوده است و از او درباره فصل دوم می پرسیده اند.

5 بهمن 1400

جهان مدنی با 5 دختر لاکچری اش همه بی روسری !

خبرنگاران: جهان مدنی تصاویر زیر را در اینستاگرام خود منتشر نموده است.

1 بهمن 1400
تعداد: (28)