جزئیات مرحله نو طرح ملی کالابرگ الکترونیک ، این گروه از یارانه بگیران منتظر افزایش رقم یارانه باشند

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، معاون رفاه و امور مالی وزارت کار گفت: در مرحله تازه اجرای طرح ملّی کالابرگ الکترونیک، شرط بهره مندی از افزایش اعتبار براساس اندازه تورم کالاهای اساسی، خرید حداقل 200هزار تومان از اعتبار یارانه است.

جزئیات مرحله نو طرح ملی کالابرگ الکترونیک ، این گروه از یارانه بگیران منتظر افزایش رقم یارانه باشند

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، علیرضا عسگریان در مورد مرحله نو طرح ملّی کالابرگ الکترونیک اظهار کرد: از 31تیرماه و با اجرای مرحله نو از طرح کالابرگ، در صورت خرید 200هزار تومان از اعتبار یارانه 400هزار تومانی معادل 50درصد، افزایش اعتبار بدون سقف برای خانوارها اعمال می گردد.

وی با بیان این که پرداخت یارانه برای جبران افزایش قیمت 11قلم کالای اساسی با حجم معین تمرکز دارد، اضافه کرد: در مرحله نو، اندازه اختلاف تورمی کالاهای اساسی از سال 1401بدون سقف 80هزار تومان برای مردم شارژ می گردد.

معاون رفاه و امور مالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تا به امروز نزدیک به 90هزار فروشگاه در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی همراهی دارند و توزیع قابل قبولی شکل گرفته است.

عسگریان اظهار کرد: آموزش، تجهیز و اتصال فروشگاه ها با شرکت مجری طرح و بانک های عامل اجرا شده است و هدف گذاری دسترسی آسان و سریع مردم بود.

وی با تأکید بر این که تورم ایجادشده به وسیله کالابرگ الکترونیکی جبران می گردد، گفت: شرط بهره مندی در مرحله نو به 50 درصد کاهش یافته است که افزایش آزادی عمل مردم در آن دنبال می گردد.

معاون وزیر کار با بیان این که دولت افزایش قیمت ها را پوشش می دهد و خانوارهای کم عایدی در این خصوص حمایت می شوند، اضافه کرد: با توجه به مشخص اندازه سبد غذایی از نظر حجم و قیمت براساس اندازه تورّم مبلغی بدون سقف برای مردم شارژ می گردد.

عسگریان تأکید کرد: در مورد موضوع گرانی هم سازمان های نظارتی و تعزیرات باید برای اجرای مطلوب و اثرگذار طرح کالابرگ الکترونیکی ورود نمایند.

وی گفت: جلوگیری از افزایش تورم از برنامه های اصلی دولت است و در ماه های آینده دهک های دیگر هم مشمول این طرح خواهند شد.

معاون رفاه و امور مالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: سه دهک اول 29میلیون نفر را شامل می گردد و در ادامه با استفاده از پایگاه اطلاعاتی رفاه ایرانیان دهک بندی به جای خانوار بر اساس تعداد نفرات صورت می گیرد.

عسگریان گفت: همه خانوارهای مشمول طرح می توانند با نصب برنامه شبکه ملّی اعتبار شما و یا شماره گیری #1463*500* از به جای مانده اعتبار خود آگاه شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات مرحله نو طرح ملی کالابرگ الکترونیک ، این گروه از یارانه بگیران منتظر افزایش رقم یارانه باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مرحله نو طرح ملی کالابرگ الکترونیک ، این گروه از یارانه بگیران منتظر افزایش رقم یارانه باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید