سبک زندگی

نحوه استفاده از تونر صورت اوریفلیم برای انواع پوست

تونرها یکی از پرکاربردترین انواع لوازم بهداشتی و مراقبت از پوست هستند. برای تضمین سلامت پوست و کاهش عارضه های پوستی، ضروری است تا تونر را به روتین روزانه خود اضافه نموده و نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید.

25 مهر 1402

استرس کاری ریسک این بیماری را در مردان افزایش می دهد

تحقیقات نو نشان می دهد که خطر بیماری قلبی برای مردانی که در مشاغل پر استرس کار می نمایند و احساس می نمایند از کوشش هایشان قدردانی نمی گردد، دو برابر بیشتر است.

30 شهریور 1402

چرا کانادا از قافله رشد و توسعه جهانی عقب مانده است؟

کانادا به ندرت در صدر اخبار جهانی قرار می گیرد و وقتی هم که به صدر اخبار می آید غالبا در خصوص خبر های سلبریتی هایی همانند جاستین بیبر، سلین دیون و دریک اتفاق می افتد. برای کشوری با حدود 40 میلیون جمعیت، که تقریبا به میزان جمعیت استان کالیفرنیا آمریکاست،...

13 شهریور 1402

انبه چه فوایدی برای سلامتی دارد؟

میوه انبه، طعمی تابستانی و شیرین دارد و برای آنکه بدانیم چه کسانی بیشترین بهره سلامتی را از خوردن این میوه می برند، ابتدا باید معین کنیم که در این میوه پُرفیبر و آبدار چه ترکیباتی نهفته است.

5 مرداد 1402

کالاهای سودآور برای واردات به ایران

واردات کالاهای سودآور به ایران، به عنوان یکی از اصلی ترین فعالیت های تجاری در دنیای امروز، در سطح جهانی بسیار مهم هستند.

29 تیر 1402

روغن این گیاهان برای پوست و مو معجزه می نمایند

اگر به داروخانه سر بزنید تا برای مثال یک کرم مرطوب کننده خریداری کنید، با انبوهی از کرم ها و لوسیون های مرطوب کننده روبه رو می شوید که هر یک قیمت های مختلفی دارند.

4 تیر 1402

کرملین کازان روسیه میزبان نمایشگاه صنایع دستی ایران شد

نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان جمهوری اسلامی ایران آدینه در موزه کرملین شهر کازان مرکز جمهوری تاتارستان روسیه شروع به کار کرد.

3 تیر 1402

غول عضلانی در دل آفریقا؛ بدنسازی که با امکانات روستایی یک بدن کات ساخته است!

بدن این ورزشکار گواهی بر قدرت غذاهای طبیعی است و عضلات پرورش یافته اش توانسته اند بدن او را به خوبی توصیف نمایند. درصد چربی بدن او به طرز باورنکردنی پایین است که نتیجه رژیم غذایی سالم و سبک زندگی فعال اوست. بدن عضلانی مستر واد نادیده گرفته نشده و او...

26 خرداد 1402

طرز کار دستگاه وکیوم ام دی اف و برش ام دی اف

دستگاه وکیوم ام دی اف (Vacuum MDF) یکی از دستگاه هایی است که در صنعت فراوری مبلمان و دکوراسیون داخلی استفاده می گردد. این دستگاه با استفاده از فشار هوا و وکیوم ، می تواند فرآیند برش ام دی اف را انجام دهد. در ادامه به آنالیز مراحل کار دستگاه و برترین روش برش...

17 خرداد 1402

از بین بردن پوسته پوسته شدن سر با چند راه چاره ساده

پوسته پوسته شدن یکی از مسائل رایج و کلافه کننده است. خبر خوبی که برای شما داریم آن است که شما با چند راهکار ساده می توانید این مشکل را به راحتی درمان کنید.

27 اردیبهشت 1402

نشر مهرستان با 3 کتاب حوزه ادبیات در نمایشگاه حاضر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب در اصفهان، انتشارات مهرستان سال جاری با عناوین جدیدی در نمایشگاه کتاب 1402 حضور یافته است و در شبستان، راهروی 24 غرفه 15 کتب بزرگسال خود را عرضه می نماید.

21 اردیبهشت 1402

16 خاصیت شیر بادام که آن را به یک خوراکی مفید تبدیل می نماید

شاید شما هم دوست داشته باشید بدانید شیر بادام چیست و چه خواصی دارد. افرادی که در پی شیرهای غیرلبنی جایگزین هستند به احتمال زیاد با شیر بادام برخورد نموده اند و این سوال به ذهنشان خطور نموده است که آیا شیر بادام خوب است؟ فرقی نمی کند که گیاهخوار باشید،...

29 فروردین 1402

صورت خود را با این روش ها چاق کنید

برای به دست آوردن گونه های بزرگتر، چندین تکنیک طبیعی و درمان خانگی وجود دارد که به طور گسترده پذیرفته شده است. به عنوان مثال، انجام فعالیت های خاص، مرطوب کردن پوست با کرم های موضعی و مصرف غذا های خاصی که دارای چربی های خوب هستند.

22 فروردین 1402

ادویه ای معجزه آسا که به کاهش فشار خون و درد یاری می نماید

این ادویه آتشین که در ادامه معرفی خواهیم کرد فواید متعددی برای سلامتی بدن دارد. فواید زیاد این گیاه باعث شده بسیاری از افراد آن را پادشاه گیاهان بدانند.

4 فروردین 1402

چگونه وسایل آشپزخانه را تمیز کنیم؟

با وسایلی که در آشپزخانه خود تمیز نمی شوند، از جمله ماشین ظرفشویی، مایکروویو و یخچال خود مقابله کنید.

4 اسفند 1401

مجذوب کننده ترین قصاب اینستاگرام ، نصرت گوکچه چگونه ثروتی 40 میلیون پوندی به دست آورد؟

نصرت گوکچه سرآشپز معروف ترک که ثروتی 40 میلیون پوندی در اختیار دارد به علت شعب مختلف رستوران هایش که استیک سرو می نمایند شناخته شده است. در ادامه به داستان زندگی نصرت که پس از ترک تحصیل رستوران راه اندازی کرد خواهیم پرداخت.

8 دی 1401

تیم صداوسیما صعود می نماید؟ ، جام جهانی، میثاقی، خیابانی و حسرت ها

با گذشت نیمی از رقابت های جام جهانی 2022 قطر، مروری داشته ایم بر عملکرد ویژه برنامه های تلویزیونی برای پوشش این رویداد؛ از کارنامه چهره ها تا ایده هایی که قرار بود ویژه باشد!

15 آذر 1401

آشنایی با خواب گردی؛ اختلال عجیب و مورد علاقه فیلم سازان ژانر وحشت

به احتمال زیاد احتمالا تا به حال با واژه خواب گردی در محافل عمومی روبه رو شده اید و دیگران هم خیلی راحت درباره این عارضه صحبت می نمایند. با این حال، خواب گردی یک اختلال جدی و در عین حال پیچیده است که باید هر چه سریع تر راه حلی برای درمان یا پیشگیری از بروز...

24 آبان 1401

5 مرحله تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن برای هواداران رنگ مشکی

حتما برای شما هم پیش آمده که استفاده از یک رنگ در دکوراسیون اتاقتان باعث افزایش انرژی یا احساس افسردگی تان شده باشد. رنگ ها با خود حس وحال خاصی را دارند و می توانند آن را به محیط هم منتقل نمایند. خلق وخوی انسان هم می تواند به راحتی تحت تاثیر حال وهوای رنگ...

19 آبان 1401

کاهش فشار خون با ساده ترین راه چاره ممکن

نتایج تحقیقات اخیر نشان می دهد بالا رفتن از پله می تواند به کاهش فشار خون یاری کند.

31 شهریور 1401
تعداد: (42)