مد و زیبایی

نحوه استفاده از تونر صورت اوریفلیم برای انواع پوست

تونرها یکی از پرکاربردترین انواع لوازم بهداشتی و مراقبت از پوست هستند. برای تضمین سلامت پوست و کاهش عارضه های پوستی، ضروری است تا تونر را به روتین روزانه خود اضافه نموده و نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید.

25 مهر 1402

انبه چه فوایدی برای سلامتی دارد؟

میوه انبه، طعمی تابستانی و شیرین دارد و برای آنکه بدانیم چه کسانی بیشترین بهره سلامتی را از خوردن این میوه می برند، ابتدا باید معین کنیم که در این میوه پُرفیبر و آبدار چه ترکیباتی نهفته است.

5 مرداد 1402

کالاهای سودآور برای واردات به ایران

واردات کالاهای سودآور به ایران، به عنوان یکی از اصلی ترین فعالیت های تجاری در دنیای امروز، در سطح جهانی بسیار مهم هستند.

29 تیر 1402

روغن این گیاهان برای پوست و مو معجزه می نمایند

اگر به داروخانه سر بزنید تا برای مثال یک کرم مرطوب کننده خریداری کنید، با انبوهی از کرم ها و لوسیون های مرطوب کننده روبه رو می شوید که هر یک قیمت های مختلفی دارند.

4 تیر 1402

از بین بردن پوسته پوسته شدن سر با چند راه چاره ساده

پوسته پوسته شدن یکی از مسائل رایج و کلافه کننده است. خبر خوبی که برای شما داریم آن است که شما با چند راهکار ساده می توانید این مشکل را به راحتی درمان کنید.

27 اردیبهشت 1402

صورت خود را با این روش ها چاق کنید

برای به دست آوردن گونه های بزرگتر، چندین تکنیک طبیعی و درمان خانگی وجود دارد که به طور گسترده پذیرفته شده است. به عنوان مثال، انجام فعالیت های خاص، مرطوب کردن پوست با کرم های موضعی و مصرف غذا های خاصی که دارای چربی های خوب هستند.

22 فروردین 1402

ادویه ای معجزه آسا که به کاهش فشار خون و درد یاری می نماید

این ادویه آتشین که در ادامه معرفی خواهیم کرد فواید متعددی برای سلامتی بدن دارد. فواید زیاد این گیاه باعث شده بسیاری از افراد آن را پادشاه گیاهان بدانند.

4 فروردین 1402

معرفی کامل هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا

هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا (Sherwood Exclusive Lara) اقامتی به یاد ماندنی و رویایی را برای شما در شهر ساحلی آنتالیا به ارمغان می آورد. هتل مجلل و لوکس شروود آنتالیا یکی از چندین هتل 5 ستاره آنتالیای ترکیه می باشد که امکانات و خدماتی برابر با کیفیت هتل های برتر...

11 شهریور 1401

خوردن این میوه ها بعد از 50 سالگی لازم است

پرتقال یکی دیگر از میوه های باکیفیت و ساده است که ماده مغذی کلیدی و مهم پتاسیم را برای کنترل فشار خون به بدن می رساند. پتاسیم و سدیم در کنار همدیگر به متعادل سازی فشار خون یاری می نمایند.

31 مرداد 1401

39 مدل موی مردانه برای استایل کژوال تا مراسم عروسی

انتخاب مدل موی مردانه به عوامل بسیار زیادی از جمله موقعیت، مدل های ترند، ضخامت و بلندی مو بستگی دارد. در این مطلب به آنالیز نحوه انتخاب مدل موی مناسب برای کوتاهی، مراسم عروسی و مدل هایی که از نظر خانم ها مجذوب کننده هستند می پردازیم.

25 مرداد 1401

لیست قیمت 40 مدل سوهان برقی با کیفیت و کاربردی

مراقبت از پا موضوع بسیار مهمی است که بیشتر مردم به آن توجه می کنند. با وسایلی مانند سوهان برقی اطمینان حاصل می شود که پاها ظاهری سالم تر و مرتب تر دارند. علاوه بر این ، می توان با با این محصول از شر مشکلاتی مانند پینه ، ترک و پوسته نیز راحت شد. در این مقاله...

10 مرداد 1401

روغنی در دسترس که برای موهایتان معجزه می نماید

اگر چه دانه روغن آرگان از مراکش می آید اما در حال حاضر تمام جهان از این ماده همه کاره استفاده می نمایند.

7 تیر 1401

لزوم احداث پایانه صادرات خاویار در ایران

بزرگترین پرورش دهنده ماهیان خاویار در جهان به لزوم احداث پایانه صادرات خاویار در ایران اشاره کرد و قیمت گذاری بر روی خاویار ایرانی را در گمرکات کشورهای اروپایی نوعی کم شانی بازارهای خاویار ایران دانست.

4 خرداد 1401

چرا آرایش در شب و روز با هم فرق دارد؟

در خصوص تفاوت های آرایش در شب و روز چه می دانید؟ آیا آگاه هستید اگر در روز به یک مهمانی دعوت شدید، نوع آرایشتان باید چگونه باشد؟ و یا اگر به یک جشن شبانه و یا محفل محبت آمیز شبانه دعوت شدید چه نوع آرایشی مناسب می باشد؟ حتما می دانید که نحوه آرایش کردن صحیح،...

22 اردیبهشت 1401

شرایط اجاره مغازه در پاساژ دلگشا

مجتمع تجاری دلگشا یکی از مدرن ترین و مجهزترین مراکز خرید بازار است که در خیابان 15 خرداد و در قلب بازار قرار گرفته است.

25 فروردین 1401

تونر طبیعی پوست چیست و چه فوایدی دارد؟

تونر طبیعی پوست یک نوع ماسک خانگی برای تمیز کردن، ایجاد شادابی و پاکسازی پوست است که با استفاده از مواد گیاهی و طبیعی مانند گلاب، سرکه سفید، آب خیار و چای سبز تهیه می گردد.

25 اسفند 1399

آشنایی با جاهای دیدنی برلین ، شهری مدرن در بطن آلمان

شهر برلین، از گذشته تاکنون تغییرات زیادی را در تاریخ خود داشت. پایتخت آلمان سال هاست که به داشتن خلاقیت بی حد و حصر مشهور بوده و از طرفی به تعبیر بعضی، تاریکترین و منحوط ترین دوره بشریت را نیز گذرانده است. شرایط فعلی و رونق شرافتمندانه این کشور، به مثابه...

22 دی 1398

به جای خودروی نو، این دست دوم های باکیفیت را بخرید

بهترین انتخاب ها همواره گزینه های نو اعم از چینی، ایرانی، کره ای، ژاپنی و اروپایی نیستند. اگر چرخی در بازار بزنید انبوهی خودرو باارزش و کارنموده پیدا می کنید که از مدل های روز سریع تر و بهترند. بازار خودروهای کارنموده یا یوزدکارها (USED CARS) همین حالا در...

22 دی 1398

25 هتل برتر دنیا در سال 2016 (قسمت اول)

به هر جای جهان که سفر کنید، فرقی نمی کند. به احتمال زیاد اولین نقطه ای که بعد از ورود به فرودگاه مقصد دنبال آن خواهید گشت، هتل محل اقامت تان است. در واقع اولین نقطه ای از یک شهر که بعد از فرودگاه در ذهن شما ثبت می گردد، احتمالا هتل ها هستند. پس چه بهتر اگر...

22 دی 1398