طراحی گرافیکی و چاپ

بازیگرانی که نام آنها در رکوردهای دنیا به ثبت رسید

تا به حال شده زمانی که به اعداد و ارقام دستمزدهای بازیگران یا اتفاقاتی که در زندگی آنها رخ می دهد، نگاه می کنید، با خودتان بگویید: بابا اینها دیگر رکورد شکسته اند...؟ ما هم همین نظر را داشتیم.

3 شهریور 1402

کتاب بشنوید، جایزه بگیرید

کتاب شنوی مسابقه متفاوتی درباره کتاب است. یک کتاب صوتی، موضوع این مسابقه است و شما برای پاسخ دهی به مسابقه هر هفته، فقط کافیست یک دقیقه از نسخه صوتی کتاب را بشنوید!

26 مرداد 1402

خرید و قیمت ساک دستی پارچه ای بدون واسطه از کجا؟

ساک دستی پارچه ای به خرده فروشان کمک می کنند تا تبلیغ موثری داشته باشند. این ساک دستی ها از طریق مشتریان نگهداری و حمل می شوند و لوگو آن ها را در سطح شهر نشان می دهند. ساک دستی های پارچه ای سبک وزن و با مقاومت بالا هستند که قیمت بسیار مناسبی دارند. آن ها بهترین...

26 مرداد 1402

اتفاقی عجیب در ستاره در حال مرگ همسایه زمین

ستاره همسایه زمین به نام ابط الجوزا (Betelgeuse) به طور غیرمنتظره ای 50 درصد درخشان تر شده است و این بخشی از یک فرآیند عجیب و غریب است که در آن یک ستاره در حال مرگ تبدیل به ابرنواختر می شود.

7 خرداد 1402

ساخت مستند درباره مرحوم صفایی بزرگ ترین آرزوی من بود

مهدی نوری معتقد است؛ اندیشه و شخصیت علی صفایی حائری موضوعی است که مخاطبان را به تماشای مستند جلب می نماید. این روزها تماشای این مستند با اقبال عمومی روبرو شده.

23 فروردین 1402

فعالیت 427 چاپخانه در استان آذربایجان غربی فعال هستند

اکبرکاظمی، مسئول چاپ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی با بیان اینکه 427 چاپخانه در سطج استان فعالیت دارند، گفت: از این 95 واحد چاپ افست، 239 چاپ دیجیتال، 43 کارگاه چاپ سیلک اسکرین و تامپو، 15 واحد...

22 اسفند 1401

جایزه مارگارت ماهی به جیمز نورکلیف اهدا شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از بوکز اند پابلیشینگز، نورکلیف نویسنده کتاب های کودک و نوجوان است. آخرین عنوان نوجوان این نویسنده 76 ساله، رمان فانتزی صندوق (انتشارات کوئنتین ویلسون)- داستانی پر پیچ و خم و تاریک از یک روح بود. او بعلاوه 11 مجموعه شعر و یک مجموعه...

17 اسفند 1401

ام جی 7؛ فرمول زیبا و اسپرت سدان تازه چینی!

جدیدترین محصول کمپانی ام جی با نام کامل MG7 در واقع بزرگ ترین سدان آن نیز محسوب می گردد و عنوان اولین عضو خانواده بلک لیبل را نیز در اختیار دارد.

15 اسفند 1401

اشتراک گذاری پست های اینستاگرام از طریق QR کد

اینستاگرام اکنون به کاربران اجازه می دهد تا پست ها یا ریلز دیگران را از طریق یک کد QR به اشتراک بگذارند. تا به امروز به اشتراک گذاری پست ها، فقط از طریق پیام های مستقیم یا URL امکان پذیر بود.

7 شهریور 1401

سیلاب احتمالی تجریش فاجعه انسانی رقم می زند

بارش شدید در شهرستان استهبان حوالی سلطان شهباز در عصر آدینه، 31 تیر منجر به سیلابی در محدوده رودخانه رودبال در استان فارس شد و تا کنون 22 کشته به جا گذاشته است.

9 مرداد 1401

حسین کیانی پروین را زنده می نماید

گروه اجرایی نمایش پروین به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی، همزمان با هشتادویکمین سالمرگ پروین اعتصامی، تمرینات خود را برای زنده ساختن نام و یاد این شاعر بزرگ معاصر شروع کرد.

14 خرداد 1401

در کارهایم به درس اخلاق و غیرمستقیم گویی تاکید دارم، آموزش پنهان به بچه ها

به گزارش خبرنگاران ، مجموعه فه فه زرافه عنوان اثر لاله جعفری است که در انتشارات پی نما به چاپ رسیده است. این مجموعه هشت جلدی در هر جلد کودک را با یک مهارت زندگی آشنا می کند. جعفری، با نگارش این کتاب، مجموعه داستان آموزشی کودک فه فه زرافه، داستان زرافه تازه...

12 خرداد 1401

می خواستم اسب باشم چرم شیر در عمارت نوفل لوشاتو

تهران (پانا) - نمایش می خواستم اسب باشم نوشته محمد چرم شیر به کارگردانی عباس غفاری و تهیه کنندگی مریم نراقی در عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه می رود.

17 اردیبهشت 1401

استفاده از نانوفتونیک برای توسعه شناساگر های اشعه ایکس

پژوهشگران موسسه فناوری ماساچوست راهبردی برای توسعه سوسوزن ها با استفاده از فناوری نانوفتونیک ارائه کردند که ماحصل کار آن ها می تواند به ارتقاء دستگاه های اشعه ایکس و سی تی اسکن یاری کند.

12 اردیبهشت 1401

توسعه مالی بدون توسعه فضای مجازی و اقتصاد دیجیتال ممکن نیست

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز ملی فضای مجازی سید ابوالحسن فیروزآبادی، در مراسم رونمایی از کتاب مجموعه قوانین و مقررات مرتبط با کسب و کارهای اینترنتی با حمایت مرکز ملی فضای مجازی و همکاری انجمن تجارت الکترونیک تهران با بیان این مطلب اضافه نمود: در...

5 اسفند 1400

دنیا دفتر کار شما خواهد بود!

تصور کنید که بدون نگرانی نسبت به محیط کارتان بتوانید آزادانه سفر کنید و در هر شهر یا کشوری به برترین دفتر کار دسترسی داشته باشد.

17 بهمن 1400

مطبوعات و نشریات موزه ملک، برگ هایی از تاریخ ایران

مطبوعات و نشریات به جا مانده از دوران گذشته در موزه ملک به نمایش در آمده اند. با خبرنگاران نگاه کنید تا با هم نگاهی به آن ها بیندازیم.

11 بهمن 1400

دلایل لرزش موتور خودرو را بشناسید

دلایل لرزش موتور خودرو را بشناسید تا از آسیب های جدی احتمالی که می تواند به خودروی شما وارد و هزینه های سنگینی به شما تحمیل کند پیشگیری کنید.

8 بهمن 1400

هر بیماری با آب، درمان نمی گردد

خوب است بدانید که همه دردهای مفصلی با ورزش در آب درمان نمی گردد زیرا تجویز آب درمانی دارای شرایطی است که پزشک با توجه به آن درمان را برای بیمار تجویز می نماید. به طور مثال در بیماری روماتوئید

8 آبان 1400

معرفی اسپرزه و خواص درمانی آن

اسپرزه گونه های مختلفی دارد که تمامی آنها خواص دارویی دارند. در اینجا به نام علمی و مشخصات مربوط به یک گونه از آنها که نسبت به دیگرگونه ها معروف تر می باشد اشاره شده است.

7 آبان 1400
تعداد: (29)